Etykiety

wtorek, 2 kwietnia 2013

Asian pin-up girl

       Od lat fascynuje mnie Azja, jej kultura, sztuka, kino, muzyka....Moja sukienka wygrzebana w jednym z warszawskich lumpeksów nie jest może typowo chińska, nie mniej jednak troche mi się z Azją kojarzy. Z pewnością zainspirowała mnie na tyle, żeby stworzyć stylizację w daleko wschodnim klimacie. Mam nadzieję, że następnym razem będą to zdjęcia z typowym strojem kobiecym - cheongsam.

sukienka- second hand
buty- mohito
pończochy- nylony vintage
kwiat- H&M
okulary- H&M













 



       Polecam serdecznie film "The flowers of war". Istny raj dla fanów pięknych azjatyckich kobiet z lat 40-tych z marcelowskimi falami oraz Christiana Bale'a;)





      I troche cennych staroci:):


                       








4 komentarze:

  1. Śliczna sukienka i bardzo ładne zdjęcia:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie w ty wyglądasz.
    Wydaje mi się, że pasuje Ci czerwony kolor :)

    Trochę inna stylizacja niż u mnie na blogu, ale naprawdę bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw - wyglądasz kobieco, zmysłowo, ale też elegancko.
    Świetnie dobrane buty - swoją drogą też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very pretty! That movie looks interesting, their hair looks so good. The illustrations are really cute, too!

    Ivy

    OdpowiedzUsuń