Etykiety

sobota, 29 grudnia 2012

Święta, święta i po świętach...

                                                        

...szkoda, bo uwielbiam święta. Jeszcze bardziej lubię przygotowania do nich. Cudowna aura przepęłniona pięknymi ozdobami, choinkami, lampkami daje mi najwięcej radości. Ciesze się też, że Boże Narodzenie dostarczyło mi trochę wolnych chwil, bo wyjątkowo cierpię na brak wolnego czasu. Korzystam więc z łaski owych świąt i bazgrzę coś na blogu:)
     W naszym wynajmowanym pokoiku jest bardzo mało miejsca, nie mogłam więc pozwolić sobie na dużą choinkę. Zdecydowałam się na małą białą, żeby jak najmniej zagracała przestrzeń. Marzy mi się piękna wielka choinka cała jakby pokryta śniegiem...




A oto i moje skromne maleństwo...i inne skarby świąteczne...













      W tegoroczne święta doczekałam się wreszcie wymarzonych perfum Dity von Teese. Zapach jest piękny, delikatny, buteleczka niezwykle elegancka. Mam wrażenie jednak, że nie są zbyt trwałe....



Na zakończenie najpiękniejsza Pani Mikołajowa....;>




2 komentarze:

  1. Piękne dekoracje świąteczne i urocze zdjęcie z narzeczonym:)))Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie z narzeczonym. wow, masz perfumy dity!Buteleczka piękna, jeszcze ich nie wąchałam, ciekawa jestem jak pachną hihi;D Mi tez się zawsze marzyła taka ośnieżona choinka, ale to jak trafi nam się większy metraż, cudne zdjęcia inspiracji!Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń