Etykiety

sobota, 18 sierpnia 2012

Mister Dee


       Dawno nie było tu modowego posta...Nie mam ostatnio kompletnie czasu na to:( Teraz w wolnej chwili, spróbuję to nadrobić. Jakiś czas temu kupiłam na allegro piekną sukienkę w habrowym kolorze firmy Mister Dee. To firma założona w Londynie w 1975 roku. Krój sukienki bardzo przypomina te z dawnych lat. Ogromną jej zaletą jest piękna baskinka, która z tyłu tworzy coś przypominającego frak. Zapinana jest przez calą długość na guziczki, natomiast w talii posiada pasek od kompletu.




















































































  


 Zdjęcia na dole są z początku lata.....jak widać, nie udało mi się zachować białej skóry....a naprawde bardzo się starałam...No nic, na szczęście opalenizna schodzi;)


sukienka- Mister Dee - allegro
buty- sh
torebka-Fortune Duck - sh
okulary- H&M

7 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i tak ładnie kontrastuje z Twoimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! I wspaniałe buty! Szukam takich już od roku i nigdzie nie mogę znaleźć mojego rozmiaru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fantastyczna ta kiecka! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna i w moim ulubionym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle oryginalna sukienka, i fajne okulary!Świetny klimat roztaczasz, właśnie taki jaki czuje zimą.Retro z Ditą na czele. I jaka słodka torebusia...torebusie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor tej sukienki! o butach nie wspomnę, myślałam, że połączenie niebieskiego i żółci jest już passe, ale Ty udowodniłaś, że po raz kolejny byłam w błędzie! Cudowne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń