Etykiety

poniedziałek, 7 maja 2012

Lola Lamour

      Czytając ostatni wpis na blogu Vintage Rose, zauważyłam na jej zdjęciach bardzo interesującą postać. Nie mogłam od niej oderwać wzroku i od razu postanowiłam poszukać czegoś więcej na jej temat. Było warto! Okazało się, że ta fascynująca osoba, to Lola Lamour - piosenkarka i artystka specjalizująca się w muzyce od 1920 do 1950 roku. Nie tylko muzyka sprawia, że ta kobieta jest wyjatkowa. Od wielu lat wierna jest także modzie z lat 40-tych i 50-tych. Wraz z mężem prowadzą piękne, klimatyczne życie otulone aurą lat minionych. Co ja będę się rozpisywać...zapraszam do zdjęć i video:)
To link do oficjalnej strony L.Lamour:  http://www.lolalamour.net/













Filmik o stylu jej życia, wnętrzach retro, mężu...

I muzyczka...:)



5 komentarzy:

  1. cudowna dziewczyna, a do tego ma taką niesamowitą urodę! Podziwiam ludzi z tak wielką pasją i poswięceniem dla stylu. W jej przypadku styl ubierania się to tylko częśc ogolnego stylu życia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie zazdrość ogarnęła,piękne życie wybrali. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie ciekawa postać - choć muszę przyznać, że nie dałabym rady tak żyć na co dzień, to jednak zazdroszczę odwagi podążania za marzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. ach...ja jej, im...strasznie zazdroszczę. Właśnie takiego vintage'u brakuje mi najbardziej w Polsce. Chciałabym mieć taki dom....codziennie loki na głowie, pończochy, piękne stroje...Niestety u nas w Polsce do tej pory nawet czerwona szminka i pończochy są często negatywnie odbierane. No ale czego oczekiwać po kraju "koko euro spoko";)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale szaleństwo :) zdaje się, że w Warszawie jest też jakaś parka która tak właśnie żyje ale oni to robią wyłącznie na pokaz i pokazują się w we wszystkich tvnach

    OdpowiedzUsuń