Etykiety

niedziela, 18 marca 2012

Vintage hats

       To co kocham w modzie retro, to przede wszystkim elegancja, której obecnie na ulicy bardzo mi brakuje. Kobiety w latach 50-tych same projektowały kapelusze i inne ozdoby. Dzięki temu łatwiej było im zachować spójność ze strojem i dodatkami. Kapelusze często były niezwykle oryginalne, miały ciekawą formę, co sprawiało, że głowa takiej elegantki wyglądała naprawdę wyjątkowo i niepowtarzalnie. To była prawdziwa sztuka. Nakrycie głowy, torebka i rękawiczki potrafiły zdziałać cuda przy najprostrzej i najskromniejszej sukni. Zobaczcie sami:)











       Mam słabość do pięknych kapeluszy, pill-box hat, fascynatorów, toczków. Postanowiłam, że niczym kobieta pod natchnieniem lat 50-tych zacznę tworzyć swoje własne, niepowtarzalne nakrycia głowy. Oto one:










Biało-niebieski i czerwony z wisienkami wykonałam z filcu, tasiemki w groszki, materiału odciętego z bluzki, którą mam na sobie i wisienkowych guzików. Baza zrobiona jest z tekturki. Czerwony z różyczkami jest z H&M.

8 komentarzy:

  1. Świetne! Czuję się zainspirowana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne. Szczególnie podoba mi się ten biało-niebieski, jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty zdolna jesteś! Biało-niebieski jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) Popieram inicjatywę i czekam na ciąg dalszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest to, artystka pełną będą :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. to z kokardką jest piękne ;)

    OdpowiedzUsuń