Etykiety

wtorek, 13 marca 2012

Navy, sailor, pin-up style.

       Do tego postu zainspirował mnie konkurs organizowany m.in. przez Carrie na najlepszą patriotyczną pin-up girl. Na jej blogu od razu rzuciły mi się barwy! Granat, biel, czerwień.....jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych. Pin-up słynie nie tylko z cukierkowych, słodkich, pęłnych wisienek i groszków stylizacji, ale i z ponadczasowego, marynarskiego stylu, który szczególnie sobie umiłowałam:) Najbardziej charakterystycznym wzorem dla tego stylu są paski i kotwice pojawiające się na bluzkach, sukienkach, butach, a nawet biżuterii. Kolejnym czarującym akcentem marynistycznym są złote guziki z kotwicami.....które cierpliwie zbieram:) Oto kilka z mojej kolekcji:


      
       Na zagranicznych stronach pełno jest pięknych strojów w stylu navy, sailor...Szkoda, że w Polsce jest ich tak mało. Na szczęście z pomocą przyszła nam niezwykła Lady Carotta http://ladycarotta.pl/ , w której sklepie kusi ta oto marynarska sukienka:



       Ceny nie są wcale kosmiczne, więc na pewno skuszę się na którąś z jej dzieł. Wrzucam jeszcze pare modeli ze stron zagranicznych, które bardzo chciałabym mieć w swojej szafie, a które pewnie będę musiała sama sobie sprawić Lidlowską maszyną;)

























5 komentarzy:

  1. Mnie się marzy marynistyczny kostium kąpielowy. Co do guzików - będę się rozglądać ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma Panache ma jakiś model kostiumu w stylu marynarskim; w paseczki, jeśli dobrze pamiętam :)

      Usuń
    2. Mi też się marzy taki kostium:)

      Usuń
  2. Biała sukienka z dekoltem w serduszko i ta granatowa obok są przepiękne! Ale ogólnie jakoś ta stylistyka marynarska do mnie średnio przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię marynarski styl, fajna kolekcja guzików. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń