Etykiety

piątek, 24 lutego 2012

Trochę mojej kolekcji....

       Uwielbiam biżuterię, mam do niej ogromną słabość, zwłaszcza tej vintage i stylizowanej na retro. Pierścionki nienajlepiej prezentują się na moich niezbyt smukłych dłoniach, kolczyki na ogół zasłaniają rozpuszczone włosy, dlatego też najczęściej inwestuję w wisiory, naszyjniki i broszki. Muszę zakupić jakieś stylowe wieszaki na biżuterię, bo nie mam już jej gdzie przetrzymywać, a na sztaludze, lampce i pokrętle od kaloryfera nie wygląda to wcale zbyt dobrze, a i nawet nie służy to jej, bo ciągle muszę rozplątywać pokrecone łancuszki i sznurki. Chciałam podzielić się z Wami częścią mojej "skromnej" biżuteryjnej kolekcji;) Perły ze złotymi kwiatuszkami kupiłam w New Look'u, złote serce w H&M, zegar, zielono-złoty komplet z kameą, zestaw naszyjnik i bransoletka z łososiowych perełek oraz naszyjnik i kolczyki z perełką, a także żóltawo-czarna kamea to prezenty od bliskich. Biało czarny zestaw z kameą oraz wisior w kształce pozytywki/karuzeli znalazłam w SIX. Starodawny rower skusił mnie w Divie, a wisiory z motywem jelonka i kwiatków z uroczymi kokardkami uśmiechnęły się do mnie w Promodzie i Reserved:) Sowa również przyfrunęła do mnie z Promody:>














1.Broszka z modeliny wykonana przeze mnie
2. Zegarek od narzeczonego                        
3.Kolczyki (nie pamiętam skąd)                   
4.Broszka spod lubelskiego zamku               
5.Kolczyki (znowu skleroza)                         
6. Broszka - Reserved                                  
7. Broszka - H&M                                       

1 komentarz:

  1. Kolczyki z nr3 zachwycające.Inspirujący i ciekawy blog.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń